Wegan Piknik 3


Oro!
16 sierpnia w Krakowie na ulicy Dajwór odbyła się trzecia edycja Wegan Pikniku. Spontanicznie, parę dni przed wydarzeniem zdecydowałam, że wezmę w nim udział i wystawiłam własne stoisko. 

Przygotowałam:
·         razowy jabłecznik z kaszą manną
·         kofty z ziemniaków i kalafiora polane indyjskim chutneyem pomidorowym z grillowaną cukinią i sałatką
·         dżem z dyni hokkaido z pomarańczą i imbirem
·         oraz ręcznie wykonane świece sojowe.

Szarlotka wszystkim zasmakowała i szybko zniknęła, kofty i przetwory również. Zostało mi paręnaście sztuk świec sojowych - można je zamówić pisząc do mnie poprzez stronę Herbcandle na facebooku. Mimo niepewnej pogody frekwencja dopisała i przybyli nawet ludzie z innych miast.
Spodobało mi się na tyle, że planuję wybrać się na kolejny piknik z jeszcze lepszymi potrawami. Dziękuję moim towarzyszom spod parasola, którzy umilali mi czas i odstraszali potencjalnych klientów oraz Ulsonowi za wsparcie 
i mobilizację.

Do zobaczenia za rok!


Niebawem przepis na chutney pomidorowy :)
























No comments:

Post a Comment